Waving Hello Kitty Kaoani

Besök hos Vilma och hänger med Nadde ;3

Tja!

Har varit hemma hos min klasskompis Vilma.Vi hade ju somsagt friluftsdag och när vi skulle ta bussen tillbaka så var det ca 80 personer därinne i bussen 0__O Det var typ 40+ i bussen.Jag frågade om jag fick gå av där jag bodde,då säger de vuxna :
-Nej bussen kommer bara stanna vid skolan och vid Pizzerian.
Jag: *tänker* Varför åka 7 km i onödan?
Man bah,okej... *skitsur* När vi äntligen var framme så frågade Vilma ifall jag ville komma hem till henne och att vi kunde bada i hennes pool och äta glass. Jajamensan,nu blev det årets första bad (utomhus)  Ca 29+ I poolen,jätte svalkanade var det! Sedan hoppade vi studsmatta åt glass o.s.v men nu ska jag hänga med Nadde x3
5445589956_fcb1bd2806_z_large



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0