Waving Hello Kitty Kaoani

Sveriges Nationaldag

Tja!

Hahah,glömde nästan bort att det var Sveriges national dag.Varit ute nästan hela dagen med Nadde. Så ska det av någon dålig anledning vara friluftsdag,jag ser verkligen inget roligt i det.Ser det mest som ett par timmars slöseri av mitt liv. Sitter hellre och skiter på toa än att ha friluftsdag,så himla tråkigt (tycker jag i alla fall) Har en ny kille (igen xD ) Men jag känner verkligen att han är den perfekte.Han ljuger inte för mig och skäms inte över vårt förhållande och han är som en levande kärleksfull teddybjörn,fasst så mycket bättre ♥ Bloggar mer i morgon! :D
Tumblr_lk1et9zxtk1qbgwano1_500_large
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BÄSTA BLOGGEN SOM BLOGG.SE NÅGONSIN SKÅDAT! ;D


Postat av: A Z U M P I C

Tack så hämskt mkt för länkningen ♥

2011-06-06 @ 21:48:48
URL: http://azumpic.blogg.se/
Postat av: emmy!

hahha min kusin hejs/emmy

2011-06-09 @ 14:24:10
URL: http://emsdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0