Waving Hello Kitty Kaoani

Yeah,Hög statistik ;D

Tja alla underbara läsare!

Har fått nytt besökrekord på 57 läsare,det värmer mig att folk är intresserade av mitt bloggande.Men jag skulle nog kunna säga att jag är en utav de yngsta i bloggvärlden.En 11 åring,jämfört med typ 16-17 åringar liksom. Men jag är jätte tacksam över att många gillar bloggen <3 Om det inte vore för er läsare så skulle jag nog inte blogga såhär mycket. 1000 Hugs N' Kisses ;*
Förlåt för pyttesmå siffror hahah xD här har ni en lite större:
Men ååh >__< Förlåt gör den ännu större igen ;D
Nu ser ni va? *äntligen* ;)


Postat av: Rebecka

Tack så mycket :)

2011-06-08 @ 20:37:46
URL: http://shinohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0