Waving Hello Kitty Kaoani

Eurovision Final + Lördagsmys ^w^

Tja!

Förlåt för den dåliga uppdateringen,har haft mycket att göra.Om bara några timmar är det dags för finalen av Eurovision Song Contest 2011! Var på Gröna Lund idag med Olivia! Det var superkul! Jag prövade "Insane" Sjukt dragig vid kanterna när man är på väg ner,åkte Extreme 2 gånger,men har ju prövat en liknande variant i Danmark "Pegasus" Som inte var lika rolig :$ Mådde sjukt illa efter den (menar pegasus inte extreme) Egentligen skulle Olivia också sova över ;'( Men då ringde jag Kikii,Bambi men så fick det bli Ebba ^w^ Hon kommer över om ett litet tag.Hon ska sova över och vi ska ha lite Lördagsmys.En sak jag inte tror att ni visste om Eurovision var att landet "Israel" hade en transexuell sångare/sångerska,det var en man som opererats sig till kvinna för ca 20 år sedan,jag hörde på rösten att den lät lite boyNgirl samtidigt.Har förstås inte alls emot transexuella bi gay lebbar,jag tycker att man ska umgås med de man trivs med och som man tycker om,och om man blir kär i någon som har samma kön tycker inte jag att det är något att vara "äcklad" för man väljer själv vem man älskar eller inte,det är inte utsidan som spelar någon roll utan det är insidan och hur man är som person.
Ha En Trevlig Kväll Dude$ ;3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0