Waving Hello Kitty Kaoani

Some Bit Of More Info About Me.

Namn: Jana Paegle.

Piercingar: Öronen.
Tatueringar: -
Längd: 1.45 /Är en kortis..
Hårfärg: Mörkblånd.
Är du kär i någon: Ja hehe,hemligt!
Önskar du att du bodde någon annanstans? L.A,Florida.
Tänker du på att ta självmord: Tänkt på det..
Dricker du alkohol: Nej,kommer antagligen göra det i framtiden.
Röker du: Never!
Vilket shampoo använder du: Olika.
Vilken parfym använder du: Mest någon som typ heter "Mango Tango"
Gillar du att tvätta: Aldrig,
Gillar du berg-och-dal banor: Ofcourse!
Senaste
Film du hyrde: Tron Legacy.
Film du köpte: Kommer faktiskt inte ihåg.
Låten dy lyssnade på: Decode Twilight Soundtrack Version - Paramore
Personen du ringde: Olivia x3
TV Program du tittade på: Two And A Half Men?
Personen du tänkte på: Hemligt.
Vänner

Den du litar mest på: Olivia,Josefine,Chili,Susanne,Elizabete
Den du har bråkat med: Sandra,Nadine.
Den som är gladast: Elizabete och Susanne. x)
Nu ska jag blogga övrigt hehe ^__^
För ett par minuter sedan så rann det ett vattenfall med blod ut ur min mun,har en jätte lös tand som ni förstår.Men det har slutat *pusst* Blir frestad eftersom jag har ett fullt påskägg här bredvid min dator -->
0w0 Men min tand kommer bara bli mera lös och då kommer blod badet i min mun att fortsätta :$
Oldie,från 1970.


Postat av: Sofie

Jana du får inte ta självmord jag blir ledsen när du har tänlt på de men lova mig gör det alldirg



En gång tänkte jag oxå på att ta självmord

2011-05-05 @ 16:09:23
URL: http://livetmedsofie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0