Waving Hello Kitty Kaoani

Sorry for the bad update.. AGAIN >___<

Hej!

Förlåt för den hemskt dåliga uppdateringen,har haft mycket fullt upp.Kollat på kameran jag önskar mig.Det kommer antagligen att bli en NikonD3100 :)
Nikon D3100 Kit AF-S DX 18-55 II
Måste ha denna kamera ;'*
Men nu byter jag ämne,jag hade anmält mig till en Talangjakt i skolan.Då skulle man uppträda inför juryn,och egentligen börjar den imorgon.Men jag fick göra det en dag innan istället.Jag sjöng Price Tag med Jessie J.När jag sjungit klart sa en av juryn: - Jag började nästan gråta när du sjöng 1:a versen Jag blev asglad,de kommer att meddela mig ifall jag går vidare till final.Man vinner en pokal och 1 kg godis (man får välja smak) Men jag gör det för att visa min "talang" typ,inte för att vinna.Dricker O'Boy just nu :D och fortsätter att öva på låten så att jag kan den riktigt bra.


Postat av: Matilda

du var jätte bra på att sjunga hoppas du går vidare! :)

2011-05-26 @ 07:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0