Waving Hello Kitty Kaoani

Yihooooooooooooooo!!!!!

Mamma köpte den! Systemkameran som jag ska få den 3:e Juni,hon beställde den :) Så den kommer fram samma dag som jag fyller år ^w^ Vi köpte ett 16 GB kort till och en kamera väska.Igår såg jag och mamma "Water For Elephants" De som verkligen har många djur eller verkligen känner hur det river i hjärtat när någon t.ex puttar den,borde inte se den.Det var en cirkusdirektör i filmen som plågade alla djur,med att t.ex använda en elefanthake på en elefant så att den blir blodig.Det var hemskt att se på,men den var också så himla romantisk! Hade verkligen nästan lust att börja gråta när djur skadades,när folk dödades,och när en kille som heter Jacob blir kär i direktörens fru Marlena.Men mer vill jag helst inte avslöja ^w^ Men filmen var ändå sjukt välgjord,och väldigt gripande! :) OBS!! Filmen är från 11 på grund av djurplågeri o.s.v till och med jag var nästan så rädd så att jag ville typ bara blunda på vissa scener 0__o Men somsagt så vet inte jag vad jag ska göra,vaknade så tidigt :S
Men nu kurrar min mage,så jag måste äta lite frukost ^w^
Tumblr_llhe2ybj4p1qzrkblo1_500_large
BILDKÄLLA


Postat av: Melissa

Har frågestund på min blogg just nu, gå gärna in och fråga något :) Klicka här http://meliissah.blogg.se/2011/may/fragestund.html#com

2011-05-28 @ 12:00:51
URL: http://meliissah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0